Garanti og returnering

Hvilken slags garantier tilbyder I og hvad betyder de?

Alle vores produkter er udviklet til at opfylde de højeste kvalitetsstandarder og har derfor en lang levetid. Vi tilbyder dog kun garantier på vores Curaprox soniske tandbørster. Disse garantier gælder i to år. Du har også mulighed for at forlænge garantien helt gratis i endnu et år. For at gøre dette skal du blot gå ind på din brugerkonto og forlænge garantien under "Registrerede produkter"

link

Hvordan kan jeg forlænge garantien på min Hydrosonic-tandbørste

Benyt dig af vores førsteklasses kundeservice, og forlæng garantien på alle vores soniske tandbørster. Du skal blot gå til Registrerede produkter på din brugerkonto og registrere et nyt produkt. Dette vil forlænge garantien fra to år til tre år. 

Hvis du endnu ikke har en Curaprox brugerkonto, så er det nu u skal anskaffe dig en ! For at komme igang skal du klikke på LOG IND i menuen øverst på websiden

link

Mit produkt er defekt - hvad skal jeg gøre?

Du bedes informere os om det defekte produkt så hurtigt som muligt ved hjælp af kontaktformularen eller ved at ringe til os på telefonnummer 70268170. Vi vil derefter undersøge, om vi kan erstatte det og fortælle dig, hvad du skal gøre derefter.

link

Hvordan returnerer eller bytter jeg en vare?

Du kan returnere varer til Curaprox inden for 30 dage, uåbnet og i original emballage. Hvis varen er som ny, refunderes købsprisen til dig via den anvendte betalingsmetode. Det tager ca. 3-10 arbejdsdage at behandle returneringer, når de er modtaget.

Skriv til os via kontaktformularen eller ring til os på telefonnummer 70 26 81 70. Vi vil så undersøge om vi kan erstatte den og fortælle dig hvad du skal gøre derefter.

link

Hvor lang tid har jeg til at returnere en vare, efter at den er ankommet?

Du kan returnere produkterne inden for 30 dage fra den dag, hvor du fik leveret varen til dig. Hvis der allerede er gået 30 dage, bedes du kontakte vores kundeservice via kontaktformularen, så vil vi behandle din sag individuelt.

link

Kan jeg returnere en vare?

Vi accepterer generelt returnering af alle varer, der stadig er i emballagen. Desværre kan vi ikke acceptere returnering af hygiejneprodukter, der er blevet åbnet. Disse omfatter tandbørster, tandpasta, interdentale børster, sutter osv.

Skriv til os via kontaktformularen eller ring til os på telefonnummer 70 26 81 70. Vi vil så undersøge, om varen/varerne kan returneres, og informere dig om de næste skridt, du skal tage.

link

Penge tilbage-garanti for Curaprox soniske tandbørster

Virker vores Hydrosonic-tandbørste ikke for dig? Du kan returnere den inden for 30 dage efter købet, og vi giver dig pengene tilbage.

Skriv til os via kontaktformularen eller ring til os på telefonnummer 70 26 81 70. Vi vil derefter informere dig om de næste skridt, du skal tage.

link

Hvordan returnerer jeg en defekt Hydrosonic-tandbørste?

Du kan kontakte vores kundeservice via vores kontaktformular eller på telefon 70 26 81 70.

Hvis du ikke kan løse fejlen med hjælp fra vores kundeservice, sender vi dig en forudbetalt returlabel. Du kan derefter returnere Hydrosonic-tandbørsten gratis med en beskrivelse af fejlen.

link