SWISS PREMIUM ORAL CARE

Vælg dit land Danmark
Gratis levering for alle ordrer over 300 DKK
Levering inden for 3-7 arbejdsdage
Sikker betaling med 3D Secure

Bestilling

Hvem skal jeg kontakte hvis jeg har spørgsmål til min ordre?

Du kan annullere eller anmode om ændringer af eksisterende ordrer ved hjælp af kontaktformularen. Hvis det er muligt ud fra et teknisk perspektiv, og ordren endnu ikke er blevet behandlet med henblik på forsendelse, vil vi med glæde efterkomme din anmodning.

link

Vil jeg modtage en bekræftelse for at min ordre er modtaget?

Ja, du vil modtage en automatisk bekræftelse via email kort tid efter du har afsluttet din ordre

link

Kan jeg annullere min ordre?

Du kan annullere eller anmode om ændringer af eksisterende ordrer ved hjælp af kontaktformularen. Hvis det er muligt ud fra et teknisk perspektiv, og ordren endnu ikke er blevet behandlet med henblik på forsendelse, vil vi med glæde efterkomme din anmodning.

link

Hvorfor er min pakke ikke kommet endnu?

Hvis de produkter, du har bestilt, er tilgængelige, men du stadig ikke har modtaget en forsendelsesbekræftelse via e-mail, skal du kontrollere følgende: 

  • Har du kontrolleret e-mailen med sporingsoplysninger fra en kurer?
  • Har du indtastet den korrekte e-mailadresse?
  • Er betalingen allerede blevet foretaget?
  • Er alle de produkter, du har bestilt, på lager i vores lager?

Vi undskylder, hvis der faktisk har været en forsinkelse i afsendelsen af din ordre. Der er mange forskellige faser involveret i leveringen af din pakke, hvilket desværre betyder, at der er mulighed for forsinkelse.

Du kan komme i kontakt med os via vores kontaktformular eller ved at ringe til vores servicekontor på tlf. 70 26 81 70 for at tjekke status på din ordre og sikre, at den ankommer hurtigst muligt.

link

Hvor er min pakke?

Du vil modtage en automatisk bekræftelse pr. e-mail, så snart forsendelsesmærket er oprettet. E-mailen vil indeholde et pakkenummer, som du kan bruge til at spore status på din levering ved at Globale forsendelses- og logistikserviceydelser | UPS - Danmark

Ved hjælp af kurerens eget sporingslink kan du foretage yderligere ændringer i leveringsstedet, f.eks. omdirigering til pakkeshop eller til en anden adresse, for at gøre det nemmere for dig.

Alternativt kan du finde sporingsnummeret på din kundekonto under Mine ordrer i "Leveringsoplysninger" for den pågældende ordre under "Leveringsoplysninger".

link

Hvad skal jeg gøre hvis jeg modtager et forkert produkt?

Hvis du modtager et forkert produkt eller et andet antal produkter end det antal, du har bestilt, skal du give os besked via kontaktformularen.

For at sikre, at vi kan løse problemet så hurtigt som muligt, bedes du sende os dit ordrenummer og angive det forkerte produkt i din henvendelse. Vi vil undersøge problemet så hurtigt som muligt og tage kontakt til dig.

link

Hvad skal jeg gøre hvis min varer er ødelagt under levering?

Vi pakker hver ordre omhyggeligt og gør vores bedste for at levere ubeskadigede produkter. Skulle et produkt dog blive beskadiget under transporten, hjælper vi naturligvis gerne.

Kontakt os venligst via kontaktformularen inden for fem dage efter modtagelsen af produktet og giv os følgende oplysninger:

  • Dit bestillingsreferencenummer
  • Beskrivelse af skaden
  • Billeder af skaden og af emballagen

Når vi har modtaget disse oplysninger, vil vi undersøge sagen sammen med kureren og informere dig om de næste skridt hurtigst muligt.

link